Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia /
| Hlavní autor: | Hesková, Marie, 1948- |
|---|---|
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 |
| Vydání: | 1. vyd. |
| Témata: | |
| Externí odkaz: |
Digitalizovaný dokument
|
| Fyzický popis: |
94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM |
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| status | půjčeno do | dílčí knihovna | sbírka / doba vyhledání | umístění | popis | pozn. | Skladová signatura |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Jen do studovny
|
|
Sklad / do 1 hodiny
|
3-1156.683 |
English
Čeština 