Mapping and solving marketing-informatics challenges of forthcoming knowledge-based society efficiently : benefits of putting mathematics, probability & statistics, informatics, and typography together = Mapování a efektivní řešení marketingově-informatických úkolů nastávající společnosti založené na znalostech : přínosy matematiky, pravděpodobnosti & statistiky, informatiky a typografie skloubené v jeden celek /

Hlavní autor: Stříž, Pavel, 1979-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Angličtina
Čeština
Vydáno: Bučovice : Martin Stříž, 2007
Vydání: 1st print.
Edice: Doctoral thesis
Témata:
Fyzický popis: 262 s. ; 21 cm
Language note: Část. český text
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1193.432