Mapping and solving marketing-informatics challenges of forthcoming knowledge-based society efficiently : benefits of putting mathematics, probability & statistics, informatics, and typography together = Mapování a efektivní řešení marketingově-informatických úkolů nastávající společnosti založené na znalostech : přínosy matematiky, pravděpodobnosti & statistiky, informatiky a typografie skloubené v jeden celek /
| Hlavní autor: | Stříž, Pavel, 1979- |
|---|---|
| Korporativní autor: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
| Jazyk: | Angličtina Čeština |
| Vydáno: |
Bučovice : Martin Stříž, 2007 |
| Vydání: | 1st print. |
| Edice: |
Doctoral thesis
|
| Témata: | |
| Fyzický popis: |
262 s. ; 21 cm |
| Language note: |
Část. český text |
|
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| status | půjčeno do | dílčí knihovna | sbírka / doba vyhledání | umístění | popis | pozn. | Skladová signatura |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Jen do studovny
|
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1193.432 |
English
Čeština 