Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů : (grantový projekt GAČR "Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu" GA 402/02/0152 v r. 2007) /

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Korporativní autor: Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Další autoři: Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu (projekt)
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Oeconomica, 2008
Témata:
Fyzický popis: 72 s. : il. ; 21 cm + 1 CD-ROM
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1210.540