Jak vnímáme sexistickou reklamu? : reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou /

Hlavní autor: Bartáková, Eva
Korporativní autor: Centrum pro výzkum veřejného mínění
Další autoři: Bartoň Čechovská, Lucie, 1983-, Čivrná, Eva, 1997-, Havlíková, Petra, Pešáková, Kristýna, 1983-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : Nesehnutí, 2019
Vydání: První vydání
Témata:
Fyzický popis: 63 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
Knihy
Uloženo v:
Popis jednotky: Název z obálky
Terminologický slovník
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN: 978-80-87217-61-0
Signatura: 4-1457.558
Odkaz do Alephu: plné zobrazení exempláře