Marketing I. (2. sešit) /

Hlavní autor: Strnad, Pavel, 1938-2014
Korporativní autor: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta
Další autoři: Novotná, Markéta, ekonomka
Jazyk: Čeština
Vydáno: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 1996
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Studijní texty pro dálkové studium
Témata:
Fyzický popis: 108 s. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01164nam a2200289 a 4500
001 000064261
003 CZ BrMZK
005 20061207134015.0
008 960422s1996 xr f cze d
020 |a 80-7083-182-0 
040 |a BOA001  |b cze 
080 |a 339.138(075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Strnad, Pavel,  |d 1938-2014  |7 ola2005262932  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing I.  |n (2. sešit) /  |c Pavel Strnad, Markéta Novotná 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 1996 
300 |a 108 s. ;  |c 29 cm 
490 1 |a Studijní texty pro dálkové studium 
500 |a Určeno pro posl. fak. hospodářské Techn. univ. v Liberci. - Bibliogr. 
653 0 |a marketing 
700 1 |a Novotná, Markéta,  |c ekonomka  |4 aut 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Hospodářská fakulta  |7 kn20010709338 
830 0 |a Studijní texty pro dálkové studium 
910 |a BOA001  |b TK-A-0258.508,2 
990 |a BK 
996 7 |b 2620003313  |c TK-A-0258.508/2  |l MZK  |r Sklad / do 24 hodin  |n 3  |p kup  |w 000064261  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A 
996 7 |b 2620003314  |c TK-A-0258.508/2  |l MZK  |r Sklad / do 24 hodin  |n 2  |p kup  |w 000064261  |u 000020  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A