Základy marketingu /

Hlavní autor: Dědková, Jaroslava, 1967-
Korporativní autor: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta
Další autoři: Honzáková, Iveta, 1967-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Liberec : Technická univerzita, 1998
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Fyzický popis: 154 s. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01267nam a2200337 a 4500
001 000367439
003 CZ BrMZK
005 20090504074016.0
008 981207s1998 xr e p cze d
015 |a cnb000602689 
020 |a 80-7083-310-6 
035 |a (OCoLC)43613626 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Dědková, Jaroslava,  |d 1967-  |7 mzk2003213649  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Liberec :  |b Technická univerzita,  |c 1998 
300 |a 154 s. ;  |c 21 cm 
500 |a Určeno pro posl. fak. hosp. Techn. univ. v Liberci. - Bibliogr. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
700 1 |a Honzáková, Iveta,  |d 1967-  |7 mzk2003213650  |4 aut 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Hospodářská fakulta  |7 kn20010709338 
910 |a BOA001  |b TK-0264.337 
990 |a BK 
996 7 |b 2620013138  |c TK-0264.337  |l MZK  |r Sklad / do 24 hodin  |n 19  |p kup  |w 000367439  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A