Mezinárodní marketing. Díl 1 /

Hlavní autor: Kauerová, Lenka, 1961-
Korporativní autor: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Katedra marketingu a obchodu
Další autoři: Vilamová, Šárka
Jazyk: Čeština
Vydáno: Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2000
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Fyzický popis: 79 s. : il. ; 30 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01318nam a2200337 a 4500
001 000539338
003 CZ BrMZK
005 20100922151131.0
007 ta
008 000115s2000 xr e p cze d
020 |a 80-7078-818-6 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:339.564  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Kauerová, Lenka,  |d 1961-  |7 mzk2010598923 
245 1 0 |a Mezinárodní marketing.  |n Díl 1 /  |c Lenka Kauerová, Šárka Vilamová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Ostrava :  |b Vysoká škola báňská - Technická univerzita,  |c 2000 
300 |a 79 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
500 |a Určeno pro posluchače Fakulty ekonomické 
500 |a Vyd. Katedra marketingu a obchodu 
500 |a Bibliogr. 
650 0 7 |a mezinárodní marketing  |7 ph122808  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
700 1 |a Vilamová, Šárka  |7 xx0019656 
710 2 |a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.  |b Katedra marketingu a obchodu  |7 kn20010709151 
910 |a BOA001  |b 4-1078.961,1 
990 |a BK 
996 6 |b 2610124509  |c 4-1078.961,1  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 5  |p p.v.  |w 000539338  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P