Základy marketingu /

Hlavní autor: Šumberová, Pavla
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně
Další autoři: Kozák, Vratislav, 1956-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : Vysoké učení technické v Brně, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, 2000
Vydání: Vyd. 2. upr.
Témata:
Fyzický popis: 101 s. : il. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01291nam a2200349 a 4500
001 000561142
003 CZ BrMZK
005 20110629130022.0
007 ta
008 010907s2000 xr e p cze d
015 |a cnb000998701 
020 |a 80-214-1657-2 
035 |a (OCoLC)47952346 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Šumberová, Pavla  |7 mzk2011647930 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Pavla Šumberová, Vratislav Kozák 
250 |a Vyd. 2. upr. 
260 |a Brno :  |b Vysoké učení technické v Brně, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně,  |c 2000 
300 |a 101 s. :  |b il. ;  |c 29 cm 
500 |a Bibliogr. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
700 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 aut 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |7 kn20010709419 
910 |a BOA001  |b 4-1085.091 
990 |a BK 
996 6 |b 2610134434  |c 4-1085.091  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 1  |p p.v.  |w 000561142  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P