|
|
|
|
| LEADER |
01860nam a2200445 a 4500 |
| 001 |
000634867 |
| 003 |
CZ BrMZK |
| 005 |
20090605091119.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
021107s2002 xr f cze d |
| 015 |
|
|
|a cnb001182185
|
| 020 |
|
|
|a 80-210-2862-9
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)53272150
|
| 040 |
|
|
|a BOA001
|b cze
|
| 072 |
|
7 |
|a 165
|x Teorie poznání. Epistemologie
|2 Konspekt
|9 5
|
| 080 |
|
|
|a 16
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 165
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 165.412
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (048.8)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Švandová, Blažena,
|d 1945-
|7 jn20001005208
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Cesty paradoxu s úvodní esejí Willarda Van Ormana Quina /
|c Blažena Švandová
|
| 250 |
|
|
|a 1. vyd.
|
| 260 |
|
|
|a Brno :
|b Masarykova univerzita,
|c 2002
|
| 300 |
|
|
|a 262 s. :
|b il. ;
|c 21 cm
|
| 490 |
1 |
|
|a Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
|v sv. 81
|
| 500 |
|
|
|a Text částečně anglicky, souhrn anglicky
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a rejstřík
|
| 650 |
0 |
7 |
|a logika
|7 ph122436
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a teorie poznání
|7 ph116428
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a paradox
|7 ph123962
|2 czenas
|
| 655 |
|
7 |
|a studie
|7 fd133597
|2 czenas
|
| 700 |
1 |
|
|a Van Orman Quin, Willard
|4 aui
|
| 810 |
2 |
|
|a Masarykova univerzita.
|b Pedagogická fakulta.
|t Spisy
|0 s
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:4eaedbd0-fb98-11e3-9789-005056827e52
|y Digitalizovaný dokument
|x NDK
|
| 910 |
|
|
|a BOA001
|b 2-1108.528
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610175387
|c 2-1108.528
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 000634867
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|
| 996 |
7 |
|
|b 2610181121
|c 2-1108.528
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 4
|p kup
|w 000634867
|u 000020
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s A
|
| 996 |
7 |
|
|b 2610181122
|c 2-1108.528
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 6
|p kup
|w 000634867
|u 000030
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s A
|
| 996 |
7 |
|
|b 2610195405
|c 2-1108.528
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 3
|p kup
|w 000634867
|u 000040
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s A
|