Chování spotřebitele a výzkum trhu MG_430 : povinný předmět /

Hlavní autor: Koudelka, Jan
Korporativní autor: Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Další autoři: Zamazalová, Marcela
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002
Fyzický popis: 1 elektronický optický disk (CD-ROM) ; 12 cm + 1 brožura (12 s.)
Elektronické zdroje
Uloženo v:
LEADER 01052nmm a2200229 a 4500
001 000649097
003 CZ BrMZK
005 20031103163041.0
008 030128s2002 xr f cze d
040 |a BOA001  |b cze 
100 1 |a Koudelka, Jan  |7 ola2003199596  |4 aut 
245 1 0 |a Chování spotřebitele a výzkum trhu  |h [elektronický zdroj] :  |b MG_430 : povinný předmět /  |c Jan Koudelka, Marcela Zamazalová 
246 3 3 |a MG_430 
246 3 3 |a Marketing 3 
260 |a Praha :  |b Vysoká škola ekonomická,  |c 2002 
300 |a 1 elektronický optický disk (CD-ROM) ;  |c 12 cm +  |e 1 brožura (12 s.) 
521 |a Učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě 
700 1 |a Zamazalová, Marcela  |7 ola2003201027  |4 aut 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Podnikohospodářská fakulta  |7 kn20010709402 
910 |a BOA001  |b CDR2-1113.058 
990 |a CF 
996 6 |b 2610180248  |c CDR2-1113.058  |l Stud. periodik/2.patro  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 5  |p p.v.  |w 000649097  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P