Optimal timing of TV commercials: symmetrical model /

Hlavní autor: Kadlec, Tomáš, 1980-
Korporativní autor: Univerzita Karlova. Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
Další autoři: Národohospodářský ústav (Akademie věd ČR)
Jazyk: Angličtina
Vydáno: Prague : CERGE-EI, 2002
Edice: Working papers
Témata:
Fyzický popis: 27 s. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01317nam a2200361 a 4500
001 000653137
003 CZ BrMZK
005 20070907111459.0
007 ta
008 030211s2002 xr f eng d
020 |a 80-86286-75-4  |q (brož.) 
020 |a 80-86288-70-6  |q (brož.) 
040 |a BOA001  |b cze 
041 1 |a eng  |h cze 
080 |a 659.1:654.197  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a 654.191  |2 MRF 
100 1 |a Kadlec, Tomáš,  |d 1980-  |7 ola2004192482  |4 aut 
245 1 0 |a Optimal timing of TV commercials: symmetrical model /  |c Tomáš Kadlec 
260 |a Prague :  |b CERGE-EI,  |c 2002 
300 |a 27 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Working papers ;  |v 195 
500 |a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze, Národohospodářský ústav AV ČR, Praha 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a televizní stanice  |7 ph126522  |2 czenas 
650 0 7 |a televizní reklama  |7 ph126515  |2 czenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
710 2 |a Univerzita Karlova.  |b Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium  |7 olak2002113688 
710 2 |a Národohospodářský ústav (Akademie věd ČR)  |7 kn20020321166 
830 0 |a Working papers 
910 |a BOA001  |b 2-1113.690 
990 |a BK 
996 6 |b 2610181170  |c 2-1113.690  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 3  |p p.v.  |w 000653137  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P