Elektronický marketing /

Hlavní autor: Kuba, Martin, 1971-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Jazyk: Čeština
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2002
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Učební texty vysokých škol
Témata:
Fyzický popis: 118 s. : il. ; 30 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
3-1116.121
Měsíc
 
 
Sklad / do 1 hodiny
3-1116.121