Vybraná problematika z mezinárodního marketingu /

Main Author: Kauerová, Lenka, 1961-
Corporate Author: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Katedra marketingu a obchodu
Other Authors: Vaněk, Jakub, Vilamová, Šárka
Language: Czech
Published: Ostrava : VŠB - Technická univerzita, 2003
Edition: 1. vyd.
Online Access: Digitalizovaný dokument
Physical Description: 132 s. : il. ; 25 cm
Book
Saved in:
LEADER 01712nam a2200397 a 4500
001 000699278
003 CZ BrMZK
005 20100922151115.0
007 ta
008 031208s2003 xr a e p 000 0 cze d
015 |a cnb001240265 
020 |a 80-248-0261-9  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)56870636 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:339.564  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Kauerová, Lenka,  |d 1961-  |7 mzk2010598923  |4 aut 
245 1 0 |a Vybraná problematika z mezinárodního marketingu /  |c Lenka Kauerová, Jakub Vaněk, Šárka Vilamová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Ostrava :  |b VŠB - Technická univerzita,  |c 2003 
300 |a 132 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
500 |a Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta ekonomická. Katedra marketingu a obchodu 
500 |a 150 výt 
504 |a Obsahuje bibliografii 
500 |a Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius 
650 0 7 |a mezinárodní marketing  |7 ph122808  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
700 1 |a Vaněk, Jakub  |4 aut 
700 1 |a Vilamová, Šárka  |7 xx0019656  |4 aut 
710 2 |a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.  |b Katedra marketingu a obchodu  |7 kn20010709151 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:5c9130a0-f64a-11e5-8d5f-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 2-1126.361 
990 |a BK 
996 6 |b 2610203555  |c 2-1126.361  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 1  |p p.v.  |w 000699278  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P