Strategický marketing /

Main Author: Strnad, Pavel, 1967-
Corporate Author: Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Other Authors: Dědková, Jaroslava, 1967-
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2004
Edition: Vyd. 2.
Online Access: Digitalizovaný dokument
Physical Description: 127 s. ; 21 cm
Book
Saved in:
LEADER 01593nam a2200385 a 4500
001 000717245
003 CZ BrMZK
005 20091016085921.0
007 ta
008 040521s2004 xr e p 000 0 cze
015 |a cnb001317077 
020 |a 80-7083-826-4  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)50343312 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Strnad, Pavel,  |d 1967-  |7 jn20040122002  |4 aut 
245 1 0 |a Strategický marketing /  |c Pavel Strnad, Jaroslava Dědková 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 2004 
300 |a 127 s. ;  |c 21 cm 
500 |a Nad názvem: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu 
504 |a Obsahuje bibliografii 
521 |a Určeno pro studenty 3. r. HF 
500 |a Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
700 1 |a Dědková, Jaroslava,  |d 1967-  |7 mzk2003213649  |4 aut 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Katedra marketingu  |7 kn20020321123 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:22a67f80-4b2c-11e6-a5c5-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 2-1135.499 
990 |a BK 
996 6 |b 2610221062  |c 2-1135.499  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 4  |p p.v.  |w 000717245  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P