Základy marketingu /

Hlavní autor: Vaculík, Josef, 1938-2013
Korporativní autor: Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
Jazyk: Čeština
Vydáno: Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004
Vydání: Vyd. 3.
Témata:
Externí odkaz: Digitalizovaný dokument
Fyzický popis: 273 s. : il. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01611nam a2200421 a 4500
001 000761823
003 CZ BrMZK
005 20050411140346.0
007 ta
008 050131s2004 xr a erp 000 0 cze d
015 |a cnb001498174 
020 |a 80-7194-700-8  |q (brož.) 
020 |z 80-7194-700-X :  |c Kč 283,00 
035 |a (OCoLC)56851763 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vaculík, Josef,  |d 1938-2013  |7 jk01141065  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Josef Vaculík 
250 |a Vyd. 3. 
260 |a Pardubice :  |b Univerzita Pardubice,  |c 2004 
300 |a 273 s. :  |b il. ;  |c 29 cm 
500 |a 200 výt. 
500 |a Nad názvem: Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní 
521 8 |a Určeno pro posluchače Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice 
504 |a Obsahuje bibliografii 
500 |a Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
710 2 |a Univerzita Pardubice.  |b Ekonomicko-správní fakulta  |7 kn20010709381 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:673d1f00-0545-11e6-a5b6-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 3-1147.009 
990 |a BK 
991 |b 200503  |c NOV 
996 6 |b 2610240690  |c 3-1147.009  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 5  |p p.v.  |w 000761823  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P