Marketingové pojetí výrobku a komunikace : sylaby /

Hlavní autor: Velčovská, Šárka, 1971-
Korporativní autor: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Katedra marketingu a obchodu
Další autoři: Marhounová, Milada, 1948-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2005
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Fyzický popis: 44 s. : il. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
3-1151.007