Strategický marketing /

Hlavní autor: Kaňovská, Lucie, 1979-
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Další autoři: Šimberová, Iveta, 1963-, Tomášková, Eva, 1978-, Nottingham Business School
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : Zdeněk Novotný, 2006, c2004
Vydání: Vyd. 3., dopl.
Edice: Studijní text pro studium BA Hons
Témata:
Fyzický popis: 70 s. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1174.786
Měsíc
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1174.786