Základy marketingu /

Hlavní autor: Hálek, Vítězslav, 1965-
Korporativní autor: Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
Další autoři: Rošický, Stanislav, 1942-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Hradec Králové : Gaudeamus, 2007
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Fyzický popis: 311 s. : il. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01568nam a2200421 a 4500
001 nkc20071764007
003 CZ PrNK
005 20080306152535.0
007 ta
008 071116s2007 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb001764007 
020 |a 978-80-7041-825-3  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)228500362 
040 |a ABA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hálek, Vítězslav,  |d 1965-  |7 mzk2006363687  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Vítězslav Hálek, Stanislav Rošický 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Hradec Králové :  |b Gaudeamus,  |c 2007 
300 |a 311 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, katedra ekonomie a managementu 
500 |a 500 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
550 |a Vydavatel: Univerzita Hradec Králové 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
700 1 |a Rošický, Stanislav,  |d 1942-  |7 mzk2003171456  |4 aut 
710 2 |a Univerzita Hradec Králové.  |b Katedra ekonomie a managementu  |7 kn20020321603 
910 2 |a BOA001  |b 2-1195.764 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 200801  |c NOV 
996 6 |b 2610326129  |c 2-1195.764  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 5  |p p.v.  |w 000879658  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P