Nové trendy v marketingu /

Hlavní autor: Zamazalová, Marcela
Korporativní autor: Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra podnikové ekonomiky
Jazyk: Čeština
Vydáno: V Praze : Oeconomica, 2008
Edice: Working paper ; 1/2008
Témata:
Fyzický popis: 35 s. : il. ; 21 cm + 1 CD-ROM
Language note: Anglická resumé
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01855nam a2200457 a 4500
001 nkc20081817592
003 CZ PrNK
005 20081219105728.0
007 ta
008 080901s2008 xr a f 000 0 cze
015 |a cnb001817592 
020 |a 978-80-245-1390-4  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)276816716 
040 |a OLA001  |b cze  |d BOA001  |d ABA001 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (062.552)  |2 MRF 
100 1 |a Zamazalová, Marcela  |7 ola2003201027  |4 aut 
245 1 0 |a Nové trendy v marketingu /  |c Marcela Zamazalová a kol. 
260 |a V Praze :  |b Oeconomica,  |c 2008 
300 |a 35 s. :  |b il. ;  |c 21 cm +  |e 1 CD-ROM 
490 1 |a Working paper ;  |v 1/2008 
500 |a Zpracováno v rámci výzkumného záměru "Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy" MSM 6138439905 
500 |a Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská, katedra podnikové ekonomiky 
500 |a Název na CD-ROMu: Nová teorie ekonomiky a managementu organizací 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a Anglická resumé 
550 |a Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a sborníky  |7 fd724344  |2 czenas 
655 9 |a papers  |2 eczenas 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Katedra podnikové ekonomiky  |7 kn20010709165 
740 0 2 |a Nová teorie ekonomiky a managementu organizací 
810 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |t Working papers  |0 s 
910 2 |a BOA001  |b 2-1212.705 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 200811  |c NOV 
996 6 |b 2610358268  |c 2-1212.705  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 13  |p p.v.  |w 000917736  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P