|
|
|
|
LEADER |
01946nam a2200469 a 4500 |
001 |
nkc20091854736 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20170525114401.0 |
007 |
ta |
008 |
090204s2008 xr e f 000 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb001854736
|
020 |
|
|
|a 978-80-86956-40-4
|q (brož.)
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)320226162
|
040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|
072 |
|
7 |
|a 376
|x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 37.091.015.3
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 376.1
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.344.6-056.36-053.2
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (072)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Marušová, Andrea,
|d 1976-
|7 mzk2009495887
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Možnosti využití činnostního učení ve speciální základní škole :
|b závěrečná práce "studia Koordinátor školního vzdělávacího programu" : období od 25. září 2006 do 21. dubna 2008 /
|c Andrea Marušová
|
246 |
3 |
0 |
|a Koordinátor školního vzdělávacího programu
|
250 |
|
|
|a Vyd. 1.
|
260 |
|
|
|a Praha :
|b Národní institut pro další vzdělávání,
|c 2008
|
300 |
|
|
|a 15 s. ;
|c 21 cm
|
500 |
|
|
|a Nad názvem: Národní institut pro další vzdělávání, Krajské pracoviště Pardubice
|
500 |
|
|
|a 1000 výt.
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
650 |
0 |
7 |
|a činnostní učení
|7 ph250056
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a speciální školy
|7 ph116231
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a děti s mentálním postižením
|7 ph115262
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a action learning
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a special schools
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a children with mental disabilities
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a metodické příručky
|7 fd132826
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a methodological manuals
|2 eczenas
|
710 |
2 |
|
|a Národní institut pro další vzdělávání.
|b Krajské pracoviště Pardubice
|7 olak2008419567
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1219.515
|
990 |
|
|
|a BK
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 200903
|c NOV
|
996 |
6 |
|
|b 2610368241
|c 2-1219.515
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 1
|p p.v.
|w 000929156
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|