Základy marketingu /

Hlavní autor: Kaňovská, Lucie, 1979-
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Učební texty vysokých škol
Témata:
Fyzický popis: 123 s. : il. ; 30 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
4-1225.698
Měsíc
 
 
Sklad / do 1 hodiny
4-1225.698
Měsíc
 
 
Sklad / do 1 hodiny
4-1225.698
Měsíc
 
 
Sklad / do 1 hodiny
4-1225.698