Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /

Hlavní autor: Machková, Hana
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Grada, c2009
Vydání: 3., aktualiz. a přeprac. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Externí odkaz: Digitalizovaný dokument
Fyzický popis: 196 s. : il. ; 25 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Studovna
 
 
Studovna humanitních věd / 4. patro
658.7/.8 MAC 3-1228.528
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
3-1228.528