Marketingový výzkum /

Main Author: Simová, Jozefína, 1965-2021
Corporate Author: Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2010
Edition: Vyd. 2.
Subjects:
Online Access: Digitalizovaný dokument
Physical Description: 138 s. : il. ; 21 cm
Book
Saved in:
LEADER 01737nam a2200409 a 4500
001 nkc20102150403
003 CZ PrNK
005 20110110071316.0
007 ta
008 101115s2010 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb002150403 
020 |a 978-80-7372-662-1  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)697267984 
040 |a OLA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Simová, Jozefína,  |d 1965-2021  |7 ola2005262933  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingový výzkum /  |c Jozefína Simová 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 2010 
300 |a 138 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu 
504 |a Obsahuje bibliografii 
521 8 |a Určeno pro prezenční i kombinované studium na Ekonomické fakultě - 2. roč. oborů Ekonomika a management a Podniková ekonomika, 3. roč. oboru Textilní marketing 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Katedra marketingu  |7 kn20020321123 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:a85973d0-f792-11e7-a97b-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 2-1253.096 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201012  |c NOV  |e n 
996 6 |b 2610455144  |c 2-1253.096  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 41  |p p.v.  |w 001158457  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P