|
|
|
|
LEADER |
01992nam a2200505 a 4500 |
001 |
nkc20112172424 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20120102152341.0 |
007 |
ta |
008 |
110303s2011 xr a e p 000 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb002172424
|
020 |
|
|
|a 978-80-244-2691-4
|q (brož.) :
|c neprodejné
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)730407774
|
040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|
072 |
|
7 |
|a 005
|x Management. Řízení
|2 Konspekt
|9 4
|
072 |
|
7 |
|a 37.016
|x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 005.57
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.772.4
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 005.32
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 159.913
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (075.8)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Vávrová, Petra,
|d 1972-
|7 ola2011628785
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Psychologické aspekty náročných situací ve vedení lidí :
|b studijní text pro distanční vzdělávání : [projekt Školský management] /
|c Petra Vávrová
|
250 |
|
|
|a 1. vyd.
|
260 |
|
|
|a Olomouc :
|b Univerzita Palackého v Olomouci,
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 64 s. :
|b il. ;
|c 29 cm
|
490 |
1 |
|
|a Studijní opory
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
521 |
8 |
|
|a Určeno pro vedoucí pracovníky ve školství a pro kombinované bakalářské studium, studijní obor Školský management
|
650 |
0 |
7 |
|a manažerská komunikace
|7 ph198716
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a interpersonální komunikace
|7 ph121153
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a psychologie řízení
|7 ph136831
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a psychohygiena
|7 ph115945
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a communication in management
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a interpersonal communication
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a psychology of management
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a mental hygiene
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a učebnice vysokých škol
|7 fd133772
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a textbooks (higher)
|2 eczenas
|
810 |
2 |
|
|a Univerzita Palackého.
|t Studijní opory
|0 s
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 4-1264.178
|
990 |
|
|
|a BK
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 201103
|c NOV
|e n
|
996 |
6 |
|
|b 2610473045
|c 4-1264.178
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 10
|p p.v.
|w 001172956
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|