|
|
|
|
LEADER |
02038nem a2200481 a 4500 |
001 |
nkc20112182185 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20220228125214.0 |
007 |
aj canzn |
008 |
110411s2011 xr ag a 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb002182185
|
020 |
|
|
|a 978-80-7324-305-0
|
034 |
1 |
|
|a a
|b 50000
|d E0153137
|e E0160358
|f N0490757
|g N0484510
|
040 |
|
|
|a BOA001
|b cze
|d ABA001
|
041 |
0 |
|
|a cze
|a ger
|
043 |
|
|
|a e-xr---
|b e-xr-mr
|2 czenas
|
072 |
|
7 |
|a 913(437)
|x Geografie Česka a Slovenska, reálie, cestování
|2 Konspekt
|9 7
|
080 |
|
|
|a 796.61
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 913(437.32-13)
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 912.43:796.61
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (084.3)
|2 MRF
|
245 |
0 |
0 |
|a Podyjí
|h [kartografický dokument] :
|b Vranovská přehrada : cykloturistická mapa 1:50 000
|
246 |
1 |
|
|i Název v tiráži:
|a Podyjí - Vranovská přehrada
|
250 |
|
|
|a 1. vyd.
|
255 |
|
|
|a Měřítko 1:50 000
|c [(015°31´37" v.d.--016°03´58" v.d./049°07´57" s.š.--048°45´10" s.š.)]
|
260 |
|
|
|a Praha :
|b Trasa,
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 1 mapa :
|b barev. ;
|c 84 x 66 cm, na listu 98 x 68 cm, složeno na 17 x 13 cm, v plastovém pouzdře
|
490 |
1 |
|
|a Cykloturistické mapy 1:50 000
|
500 |
|
|
|a Profily tras na rubu
|
500 |
|
|
|a Doplňkové mapy: Hnanice (1:25 000), Vranov (1:25 000), Znojmo a okolí
|
546 |
|
|
|a Místní jména na mapě česky a část. německy, český vlastivědný text na rubu
|
550 |
|
|
|a Vydavatel: Trasa, obchodní společnost Klubu českých turistů
|
650 |
0 |
7 |
|a cykloturistika
|7 ph114274
|z Česko
|2 czenas
|
651 |
|
7 |
|a Podyjí (Česko)
|7 ge128468
|2 czenas
|
651 |
|
7 |
|a Vranov (Česko : vodní nádrž : oblast)
|7 ge527411
|2 czenas
|
655 |
|
7 |
|a cykloturistické mapy
|7 fd131996
|2 czenas
|
710 |
2 |
|
|a Klub českých turistů (1990- )
|7 ko2006325655
|4 aut
|
830 |
|
0 |
|a Cykloturistické mapy 1:50 000 (Trasa)
|0 s
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b Mp2-1267.784
|
990 |
|
|
|a MP
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 201107
|c NOV
|e n
|
996 |
6 |
|
|b 2610482828
|c Mp2-1267.784
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 4
|p p.v.
|w 001187687
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|