Základy marketingu /

Hlavní autor: Bartošová, Hana, 1944-
Korporativní autor: Vysoká škola regionálního rozvoje. Katedra ekonomiky a managementu
Další autoři: Krajníková, Petra, Evropský sociální fond
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje, 2011
Témata:
Fyzický popis: 160 s. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01759nam a2200433 a 4500
001 nkc20112219144
003 CZ PrNK
005 20110822150520.0
007 ta
008 110801s2011 xr e p 000 0 cze
015 |a cnb002219144 
020 |a 978-80-87174-07-4  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)752798260 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Bartošová, Hana,  |d 1944-  |7 ola2002143971  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Hana Bartošová, Petra Krajníková 
260 |a Praha :  |b Vysoká škola regionálního rozvoje,  |c 2011 
300 |a 160 s. ;  |c 29 cm 
500 |a Nad názvem: Evropský sociální fond 
500 |a Na obálce pod názvem: katedra ekonomiky a managementu 
500 |a 30 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
521 8 |a Studijní opora pro studenty kombinované formy studia bakalářského studijního programu Regionální rozvoj, obor Management a regionální rozvoj 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
700 1 |a Krajníková, Petra  |7 mzk2011653308  |4 aut 
710 2 |a Vysoká škola regionálního rozvoje.  |b Katedra ekonomiky a managementu  |7 kn20110620012 
710 2 |a Evropský sociální fond  |7 kn20021211003 
910 2 |a BOA001  |b 4-1268.570 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201108  |c NOV  |e n 
996 6 |b 2610485193  |c 4-1268.570  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 57  |p p.v.  |w 001195313  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P