Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování = Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923-1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour : teze disertační práce /

Hlavní autor: Podlešák, Petr, 1979-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Čeština
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Edice: Teze disertační práce = Doctoral thesis summary
Témata:
Fyzický popis: 44 s. : il. ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:
Popis jednotky: "Obor: 6208V038 Management a ekonomika"
30 výt.
Bibliografie: Obsahuje bibliografie
ISBN: 978-80-7454-057-8
Signatura: 2-1272.063
Odkaz do Alephu: plné zobrazení exempláře