Vybrané kapitoly strategického marketingu pro průmyslové trhy /

Hlavní autor: Bednarčík, Zdeněk, 1949-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Fyzický popis: 144 s. : il. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 01636cam a2200433 a 4500
001 nkc20112184265
003 CZ PrNK
005 20111212130257.0
007 ta
008 110408s2011 xr a e p 000 0 cze d
015 |a cnb002184265 
020 |a 978-80-7248-640-3  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)768556123 
040 |a KLG001  |b cze  |d BOA001  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 658.849.2  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Bednarčík, Zdeněk,  |d 1949-  |7 mzk2008430739  |4 aut 
245 1 0 |a Vybrané kapitoly strategického marketingu pro průmyslové trhy /  |c Zdeněk Bednarčík 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Karviná :  |b Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  |c 2011 
300 |a 144 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a 50 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
521 8 |a Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a průmyslový marketing  |7 ph381212  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a industrial marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
910 2 |a BOA001  |b 2-1273.728 
928 9 |a Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201111  |c NOV  |e n 
996 6 |b 2610492579  |c 2-1273.728  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 3  |p p.v.  |w 001212003  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P