|
|
|
|
LEADER |
01962nam a2200505 a 4500 |
001 |
nkc20112257312 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20130417122900.0 |
007 |
ta |
008 |
111209s2011 xr a e 000 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb002257312
|
020 |
|
|
|a 978-80-87063-43-9
|q (brož.)
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)776509353
|
040 |
|
|
|a ABA001
|b cze
|
072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 37.011/.012
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.064
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 373/378-057.8
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (072)
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (049.5)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Starý, Karel,
|d 1961-
|7 mzk2005266022
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Skupinová bilance absolventů :
|b metoda pro hodnocení průběhu školního vzdělávání /
|c Karel Starý, Michaela Poláčková
|
260 |
|
|
|a Praha :
|b Národní ústav odborného vzdělávání,
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 16 s. :
|b il. ;
|c 30 cm
|
490 |
1 |
|
|a Evaluační nástroje ;
|v 29
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
650 |
0 |
7 |
|a pedagogická evaluace
|7 ph115701
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a klima školy
|7 ph249611
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a absolventi škol
|7 ph118243
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a educational evaluation
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a school environment
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a school graduates
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a metodické příručky
|7 fd132826
|2 czenas
|
655 |
|
7 |
|a dotazníky
|7 fd200805
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a methodological manuals
|2 eczenas
|
655 |
|
9 |
|a questionnaires
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Mac Donnell, Michaela,
|d 1984-
|7 jx20111215023
|4 aut
|
830 |
|
0 |
|a Evaluační nástroje
|0 s
|
856 |
4 |
1 |
|u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:3487f120-adf3-11e4-a7a2-005056827e51
|y Digitalizovaný dokument
|x NDK
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 4-1277.235
|
990 |
|
|
|a BK
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 201201
|c NOV
|e n
|
996 |
6 |
|
|b 2610496564
|c 4-1277.235
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 2
|p p.v.
|w 001219859
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|
996 |
7 |
|
|b 2610545569
|c 4-1277.235
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 6
|p dar
|w 001219859
|u 000020
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s A
|