|  |  |  |  | 
| LEADER | 01701nam a2200445 a 4500 | 
| 001 | nkc20112265105 | 
| 003 | CZ PrNK | 
| 005 | 20120509154400.0 | 
| 007 | ta | 
| 008 | 111208s2007    xr     e f    000 0 cze | 
| 015 |  |  | |a cnb002265105 | 
| 020 |  |  | |a 978-80-85118-12-4 
  |q (brož.) | 
| 040 |  |  | |a BOA001 
  |b cze | 
| 043 |  |  | |a e-xr--- | 
| 072 |  | 7 | |a 373.5 
  |x Střední školy 
  |2 Konspekt 
  |9 22 | 
| 080 |  |  | |a 373.6 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a 377.1/.3 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a 373.5.016 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a 377 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a 37.091.214 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a (437.3) 
  |2 MRF | 
| 080 |  |  | |a (072) 
  |2 MRF | 
| 100 | 1 |  | |a Kašparová, Jana, 
  |d 1944- 
  |7 jx20050727054 
  |4 aut | 
| 245 | 1 | 0 | |a Metodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU : 
  |b rámcové vzdělávací programy / 
  |c [zpracovala Jana Kašparová a kol.] | 
| 250 |  |  | |a 1. vyd. | 
| 260 |  |  | |a Praha : 
  |b Národní ústav odborného vzdělávání, 
  |c 2007 | 
| 300 |  |  | |a 90 s. ; 
  |c 23 cm | 
| 504 |  |  | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | 
| 650 | 0 | 7 | |a střední odborné školy 
  |7 ph116319 
  |z Česko 
  |2 czenas | 
| 650 | 0 | 7 | |a střední odborná učiliště 
  |7 ph116318 
  |z Česko 
  |2 czenas | 
| 650 | 0 | 7 | |a učivo středních škol 
  |7 ph136702 
  |z Česko 
  |2 czenas | 
| 650 | 0 | 7 | |a odborné vzdělávání 
  |7 ph115558 
  |z Česko 
  |2 czenas | 
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávací programy 
  |7 ph127309 
  |z Česko 
  |2 czenas | 
| 655 |  | 7 | |a metodické příručky 
  |7 fd132826 
  |2 czenas | 
| 856 | 4 | 1 | |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:aaa748b0-d10d-11e8-bc37-005056827e51 
  |y Digitalizovaný dokument 
  |x NDK | 
| 910 | 2 |  | |a BOA001 
  |b 2-1276.219 | 
| 990 |  |  | |a BK | 
| 995 |  |  | |a 60 | 
| 991 |  |  | |b 201201 
  |e n | 
| 996 | 6 |  | |b 2610496279 
  |c 2-1276.219 
  |l MZK 
  |r Sklad / do 1 hodiny 
  |n 13 
  |p p.v. 
  |w 001218496 
  |u 000020 
  |a 1 
  |e BOA001 
  |j MZK50 
  |s P |