Projekt II Marketing studijní opora pro kombinované studium, bakalářský studijní program /

Main Author: Švejdová, Gabriela
Language: Czech
Published: České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011
Edition: 1. vyd.
Physical Description: 1 CD-ROM
Book
Saved in:
LEADER 01587nam a2200409 a 4500
001 001191641
003 CZ BrMZK
005 20120224071232.0
006 m||||||||d||||||||
007 co^cg
008 120126s2011 xr e 00| 0 cze
015 |a cnb002341069 
020 |a 978-80-87278-83-3  |q (CDR) 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 005.551  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
080 |a (0.034.44)  |2 MRF 
100 1 |a Švejdová, Gabriela  |7 mzk2012684025  |4 aut 
245 1 0 |a Projekt II Marketing  |h [elektronický zdroj] :  |b studijní opora pro kombinované studium, bakalářský studijní program /  |c Gabriela Švejdová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a České Budějovice :  |b Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích,  |c 2011 
300 |a 1 CD-ROM 
500 |a Název z titulní obrazovky, označení vyd. z tiráže 
538 |a Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a týmová práce  |7 ph136568  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 7 |a CD-ROM  |7 fd133955  |2 czenas 
910 |a BOA001  |b CDR-1279.418 
990 |a BK 
991 |b 201202  |c NOV  |e n 
996 3 |b 2610500811  |c CDR-1279.418  |l Stud. periodik/2.patro  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 0  |p p.v.  |w 001225371  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s N