|
|
|
|
| LEADER |
01948nem a2200505 a 4500 |
| 001 |
nkc20122371584 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20121017084841.0 |
| 007 |
aj canzn |
| 008 |
120604s2012 xr ag a 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb002371584
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-7324-355-5
|
| 034 |
1 |
|
|a a
|b 50000
|
| 040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|d ABA001
|
| 043 |
|
|
|a e-xr---
|b e-xr-jm
|b e-xr-mr
|2 czenas
|
| 072 |
|
7 |
|a 913(437)
|x Geografie Česka a Slovenska, reálie, cestování
|2 Konspekt
|9 7
|
| 072 |
|
7 |
|a 912
|x Mapy. Atlasy. Glóby
|2 Konspekt
|9 7
|
| 080 |
|
|
|a 796.51
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 913(437.322)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 913(437.32-191.2)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (292.451)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (084.3)796.5
|2 MRF
|
| 245 |
0 |
0 |
|a Slovácko, Chřiby a jižní Haná
|h [kartografický dokument] :
|b turistická mapa 1:50 000
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Chřiby
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Jižní Haná
|
| 250 |
|
|
|a 5. vyd.
|
| 255 |
|
|
|a Měřítko 1:50 000
|
| 260 |
|
|
|a Praha :
|b Trasa,
|c 2012
|
| 300 |
|
|
|a 1 mapa :
|b obě strany, barev ;
|c 78 x 76 cm, na listu 38 x 76 cm, složeno na 20 x 13 cm +
|e informace k mapě (24 s. ; 20 cm)
|
| 490 |
1 |
|
|a Edice Klubu českých turistů ;
|v 89-90
|
| 500 |
|
|
|a Ve společném plastovém pouzdře
|
| 500 |
|
|
|a Stručný vlastivědný text v přiložené brožuře
|
| 550 |
|
|
|a Vydavatel: Trasa, spol. s r.o., obchodní společnost Klubu českých turistů
|
| 650 |
0 |
7 |
|a pěší turistika
|7 ph124864
|z Česko
|2 czenas
|
| 651 |
|
7 |
|a Slovácko (Česko)
|7 ge130858
|2 czenas
|
| 651 |
|
7 |
|a Chřiby (Česko : pohoří)
|7 ge128962
|2 czenas
|
| 651 |
|
7 |
|a Haná (Česko)
|7 ge129228
|2 czenas
|
| 655 |
|
7 |
|a turistické mapy
|7 fd133737
|2 czenas
|
| 710 |
2 |
|
|a Klub českých turistů (1990- )
|7 ko2006325655
|
| 830 |
|
0 |
|a Edice Klubu českých turistů (Trasa)
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b Mp2-1286.934
|
| 990 |
|
|
|a MP
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 201210
|c NOV
|e n
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610521857
|c Mp2-1286.934
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 1
|p p.v.
|w 001281216
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|