Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu /
Hlavní autor: | Bednarčík, Zdeněk, 1949- |
---|---|
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012 |
Edice: |
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
|
Témata: | |
Fyzický popis: |
105 s. : il. ; 24 cm |
Language note: |
Anglické resumé |
![]() |
Popis jednotky: |
50 výt. |
---|---|
Uživatelské určení: |
Určeno odborné veřejnosti |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: |
978-80-7248-732-5 |
Signatura: | 2-1286.882 |
Odkaz do Alephu: | plné zobrazení exempláře |