Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu /
| Hlavní autor: | Bednarčík, Zdeněk, 1949- |
|---|---|
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012 |
| Edice: |
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
|
| Témata: | |
| Fyzický popis: |
105 s. : il. ; 24 cm |
| Language note: |
Anglické resumé |
|
| Popis jednotky: |
50 výt. |
|---|---|
| Uživatelské určení: |
Určeno odborné veřejnosti |
| Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
| ISBN: |
978-80-7248-732-5 |
| Signatura: | 2-1286.882 |
| Odkaz do Alephu: | plné zobrazení exempláře |
English
Čeština 