|
|
|
|
| LEADER |
01915nam a2200505 a 4500 |
| 001 |
nkc20132475585 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20130822145444.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
130719s2013 xr a a 000 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb002475585
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-7371-639-4
|q (brož.)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)857953086
|
| 040 |
|
|
|a BOA001
|b cze
|d ABA001
|d OLA001
|
| 072 |
|
7 |
|a 373.2/.3
|x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
| 072 |
|
7 |
|a 0/9-053.2
|x Literatura pro děti a mládež (naučná)
|2 Konspekt
|9 26
|
| 080 |
|
|
|a 316.346.32-053.4
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 159.955
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.037
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 159.946.4
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (0.053.2)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (076.1)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Brouk, Kateřina,
|d 1977-
|7 mzk2006363618
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Domácí pracovní sešit - předškoláci :
|b příprava k zápisu do školy : [kreslení, příprava na psaní, přemýšlení a mluvení /
|c text Kateřina Petrošová]
|
| 246 |
3 |
|
|a Předškoláci - domácí pracovní sešit
|
| 250 |
|
|
|a 2. vyd.
|
| 260 |
|
|
|a Říčany :
|b Sun,
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 71 s. :
|b il. (převážně barev.) ;
|c 24 cm
|
| 650 |
0 |
7 |
|a děti předškolního věku
|7 ph119710
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a rozvoj myšlení
|7 ph135316
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a rozvoj pozornosti
|7 ph145201
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a grafomotorika
|7 ph120600
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a preschool children
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a development of thought
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a development of attention
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a graphomotorics
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a publikace pro děti
|7 fd133156
|2 czenas
|
| 655 |
|
7 |
|a pracovní sešity
|7 fd133116
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a children's literature
|2 eczenas
|
| 655 |
|
9 |
|a activity books
|2 eczenas
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1309.303
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 201308
|e dn
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610558457
|c 2-1309.303
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 1
|p p.v.
|w 001348725
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|