|
|
|
|
| LEADER |
01934nam a2200517 a 4500 |
| 001 |
nkc20132509458 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20140115135235.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
131025s2013 xr a f m 000 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb002509458
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-01-05365-2
|q (brož.)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)870287334
|
| 040 |
|
|
|a BOA001
|b cze
|
| 041 |
0 |
|
|a cze
|b eng
|
| 072 |
|
7 |
|a 656
|x Doprava
|2 Konspekt
|9 4
|
| 080 |
|
|
|a 656
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 33
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 665.7
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 338.5
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (043.5:042.3)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Říha, Zdeněk,
|d 1974-
|7 ntka174766
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Vliv změn cen ropy na dopravní systém =
|b The influence of oil prices changes to the transportation system /
|c Zdeněk Říha
|
| 246 |
3 |
1 |
|a Influence of oil prices changes to the transportation system
|
| 260 |
|
|
|a V Praze :
|b České vysoké učení technické,
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 47 s. :
|b il. (převážně barev.) ;
|c 21 cm
|
| 490 |
1 |
|
|a Habilitační přednášky ;
|v 15/2013
|
| 500 |
|
|
|a Nad názvem: České vysoké učení technické v Praze, Fakulta dopravní
|
| 500 |
|
|
|a 84 výt.
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
| 546 |
|
|
|a Anglické resumé
|
| 650 |
0 |
7 |
|a doprava
|7 ph114347
|x ekonomické aspekty
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a ropa
|7 ph116059
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a ceny
|7 ph114227
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a transportation
|x economic aspects
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a petroleum
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a prices
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a habilitační přednášky
|7 fd187328
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a habilitation lectures
|2 eczenas
|
| 710 |
2 |
|
|a České vysoké učení technické v Praze.
|b Dopravní fakulta
|7 kn20010710174
|
| 810 |
2 |
|
|a České vysoké učení technické v Praze.
|t Habilitační přednášky
|0 s
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1313.668
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 201311
|c NOV
|e n
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610567407
|c 2-1313.668
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 5
|p p.v.
|w 001375160
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|