Základy marketingu /

Hlavní autor: Štůsek, Jaromír
Korporativní autor: Česká zemědělská univerzita v Praze. Katedra řízení
Další autoři: Kvasničková Stanislavská, Lucie
Jazyk: Čeština
Vydáno: V Praze : Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Fyzický popis: 139 s. : il. ; 29 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Měsíc
 
Absenční volný výběr / 1. patro
658.7/.8 ŠTŮ 4-1312.532
Měsíc
 
Absenční volný výběr / 1. patro
658.7/.8 ŠTŮ 1. dotisk 2015 4-1312.532
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
4-1312.532