Consumer ethnocentrism as a strategic tool for developing domestic brand equity in developing countries = Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích : doctoral thesis summary /

Hlavní autor: Wanninayake, W. M. C. Bandara
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Angličtina
Vydáno: Zlín : Thomas Bata University, 2014
Edice: Doctoral thesis summary
Témata:
Fyzický popis: 44 s. : il. ; 21 cm
Language note: Anglická a česká resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1325.765