Kreativita v reklamě /

Main Author: Horňák, Pavel, 1953-2023
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Language: Czech
Published: Zlín : VeRBuM, 2014
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
Physical Description: 293 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 24 cm
Language note: Anglické resumé
Book
Saved in:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


item status  due date  sublibrary  collection  location / second signature  description  note  Stock location mark 
Month
On Shelf
Open access / 1st floor
659 HOR 2-1333.266
Month
On Shelf
Open access / 1st floor
659 HOR 2-1333.266
Study room
On Shelf
Humanities and Social Studies / 4th Floor
659 HOR 2-1333.266
Reference only
On Shelf
Stock / within 1 hour
2-1333.266