Základy marketingu : studijní text pro bakalářské obory /

Main Author: Kaňovská, Lucie, 1979-
Corporate Author: Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Other Authors: Schüller, David, 1978-
Language: Czech
Published: Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2015
Edition: Vydání 2., přepracované
Series: Učební texty vysokých škol
Subjects:
Physical Description: 131 stran : ilustrace ; 30 cm
Book
Saved in:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


item status  due date  sublibrary  collection  location / second signature  description  note  Stock location mark 
Month
On Shelf
Open access / 1st floor
658 KAŇ 4-1357.675
Month
On Shelf
Open access / 1st floor
658 KAŇ 4-1357.675
Month
On Shelf
Open access / 1st floor
658 KAŇ 4-1357.675
Reference only
On Shelf
Stock / within 1 hour
4-1357.675