|
|
|
|
| LEADER |
01947nam a2200505 i 4500 |
| 001 |
nkc20152756666 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20160209073052.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
151203s2015 xr ab g 000 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb002756666
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-7454-480-4
|q (brožováno)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)939572278
|
| 040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|e rda
|
| 072 |
|
7 |
|a 5
|x Přírodní vědy. Matematické vědy
|2 Konspekt
|9 6
|
| 080 |
|
|
|a 5
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 373.5.016
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (072)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Majerčíková, Jana
|7 mzk2003208544
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Proč? Proč? Proč?, aneb, Odpovědi na otázky kolem nás :
|b přírodní vědy pro základní školy /
|c Jana Majerčíková ; ilustrace: Zoran Kerkez, Jan Kokeš
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Odpovědi na otázky kolem nás
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Přírodní vědy pro základní školy
|
| 250 |
|
|
|a První vydání
|
| 264 |
|
1 |
|a Zlín :
|b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
|c 2015
|
| 300 |
|
|
|a 117 stran :
|b barevné ilustrace, mapy ;
|c 26 cm
|
| 336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 500 |
|
|
|a Na obálce pod názvem: Technická přírodovědná laboratoř
|
| 500 |
|
|
|a 200 výtisků
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
| 650 |
0 |
7 |
|a přírodní vědy
|7 ph115999
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a učivo základních škol
|7 ph136701
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a natural sciences
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a elementary school curriculum
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a metodické příručky
|7 fd132826
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a methodological manuals
|2 eczenas
|
| 700 |
1 |
|
|a Kerkez, Zoran,
|d 1978-
|7 ola2015895486
|4 ill
|
| 700 |
1 |
|
|a Kokeš, Jan
|7 ola2015895520
|4 ill
|
| 740 |
0 |
2 |
|a Technická přírodovědná laboratoř
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 3-1358.377
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 201601
|c NOV
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610652755
|c 3-1358.377
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 001535534
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|