Marketing II : učební text pro studenty Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín /

Main Author: Soukalová, Radomila, 1957-
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Language: Czech
Published: Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, 2015
Edition: První vydání
Subjects:
Physical Description: 85 listů : ilustrace ; 30 cm
Book
Saved in:
LEADER 01682nam a2200433 i 4500
001 nkc20162773606
003 CZ PrNK
005 20160329152507.0
007 ta
008 160121s2015 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb002773606 
020 |a 978-80-7454-206-0  |q (kroužková vazba) 
035 |a (OCoLC)946294065 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Soukalová, Radomila,  |d 1957-  |7 xx0019761  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing II :  |b učební text pro studenty Fakulty multimediálních komunikací UTB Zlín /  |c Radomila Soukalová 
246 3 |a Marketing 2 
250 |a První vydání 
264 1 |a Ve Zlíně :  |b Univerzita Tomáše Bati,  |c 2015 
300 |a 85 listů :  |b ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008  |4 oth 
910 2 |a BOA001  |b 4-1363.253 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201603  |c NOV 
996 6 |b 2610661131  |c 4-1363.253  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 1  |p p.v.  |w 001547614  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P