|
|
|
|
| LEADER |
03415nam a2200769 i 4500 |
| 001 |
nkc20182991101 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20190923152034.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
180409s2018 xr ab e 000 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb002991101
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-88087-17-5
|q (brožováno)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)1051232986
|
| 040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|e rda
|
| 043 |
|
|
|a e-xr---
|
| 045 |
|
|
|a y1y1
|
| 072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
| 080 |
|
|
|a 37.091.26/.27
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 373.3
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 373.5+377
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.03:5
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 51
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.012
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (437.3)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (047.31)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Brusenbauch Meislová, Monika,
|d 1984-
|7 jo2012704172
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Sekundární analýza PISA 2015 :
|b vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků /
|c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků
|
| 264 |
|
1 |
|a Praha :
|b Česká školní inspekce,
|c 2018
|
| 300 |
|
|
|a 88 stran :
|b barevné ilustrace, mapy ;
|c 30 cm
|
| 336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 500 |
|
|
|a Na obálce označení 2017/2018
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
| 610 |
2 |
7 |
|a Programme for International Student Assessment
|7 kn20021030004
|2 czenas
|
| 648 |
|
7 |
|a 2015
|7 ch967316
|2 czenas
|
| 648 |
|
7 |
|a 2011-2020
|7 ch460589
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a hodnocení žáků
|7 ph120775
|z Česko
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a základní školy
|7 ph116795
|z Česko
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a střední školy
|7 ph116320
|z Česko
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a přírodovědná gramotnost
|7 ph228433
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a matematika
|7 ph117231
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a pedagogický výzkum
|7 ph124017
|z Česko
|y 2011-2020
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a evaluation of school children
|z Czechia
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a elementary schools
|z Czechia
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a secondary schools
|z Czechia
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a science literacy
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a mathematics
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a educational research
|z Czechia
|y 2011-2020
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a výzkumné zprávy
|7 fd131869
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a research reports
|2 eczenas
|
| 700 |
1 |
|
|a Daniel, Stanislav
|7 ola20181002324
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Folwarczný, Roman
|7 jo20191050743
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Hájek, Oldřich,
|d 1981-
|7 mzk2006323042
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Lebeda, Tomáš,
|d 1976-
|7 xx0009219
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Lysek, Jakub,
|d 1989-
|7 mzk2017970742
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Marek, Daniel,
|d 1969-
|7 ola20181002337
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Navrátilová, Alena
|7 jo20191050731
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Soukop, Michal
|7 jo20191050717
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Zymová, Kateřina
|7 jo20191050738
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Žídková, Markéta,
|d 1975-
|7 js20050704022
|4 aut
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:37e47800-433c-11ea-9231-005056827e51
|y Digitalizovaný dokument
|x NDK
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 4-1413.592
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610751902
|c 4-1413.592
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 2
|p p.v.
|w 001680417
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|