Sekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků /

Hlavní autor: Brusenbauch Meislová, Monika, 1984-
Další autoři: Daniel, Stanislav, Folwarczný, Roman, Hájek, Oldřich, 1981-, Lebeda, Tomáš, 1976-, Lysek, Jakub, 1989-, Marek, Daniel, 1969-, Navrátilová, Alena, Soukop, Michal, Zymová, Kateřina, Žídková, Markéta, 1975-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Česká školní inspekce, 2018
Témata:
Externí odkaz: Digitalizovaný dokument
Fyzický popis: 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
Knihy
Uloženo v:
LEADER 03415nam a2200769 i 4500
001 nkc20182991101
003 CZ PrNK
005 20190923152034.0
007 ta
008 180409s2018 xr ab e 000 0 cze
015 |a cnb002991101 
020 |a 978-80-88087-17-5  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1051232986 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
043 |a e-xr--- 
045 |a y1y1 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.26/.27  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 373.5+377  |2 MRF 
080 |a 37.03:5  |2 MRF 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (047.31)  |2 MRF 
100 1 |a Brusenbauch Meislová, Monika,  |d 1984-  |7 jo2012704172  |4 aut 
245 1 0 |a Sekundární analýza PISA 2015 :  |b vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků /  |c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková 
246 3 0 |a Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků 
264 1 |a Praha :  |b Česká školní inspekce,  |c 2018 
300 |a 88 stran :  |b barevné ilustrace, mapy ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Na obálce označení 2017/2018 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
610 2 7 |a Programme for International Student Assessment  |7 kn20021030004  |2 czenas 
648 7 |a 2015  |7 ch967316  |2 czenas 
648 7 |a 2011-2020  |7 ch460589  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnocení žáků  |7 ph120775  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a střední školy  |7 ph116320  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a přírodovědná gramotnost  |7 ph228433  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a evaluation of school children  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a elementary schools  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary schools  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a science literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational research  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
655 7 |a výzkumné zprávy  |7 fd131869  |2 czenas 
655 9 |a research reports  |2 eczenas 
700 1 |a Daniel, Stanislav  |7 ola20181002324  |4 aut 
700 1 |a Folwarczný, Roman  |7 jo20191050743  |4 aut 
700 1 |a Hájek, Oldřich,  |d 1981-  |7 mzk2006323042  |4 aut 
700 1 |a Lebeda, Tomáš,  |d 1976-  |7 xx0009219  |4 aut 
700 1 |a Lysek, Jakub,  |d 1989-  |7 mzk2017970742  |4 aut 
700 1 |a Marek, Daniel,  |d 1969-  |7 ola20181002337  |4 aut 
700 1 |a Navrátilová, Alena  |7 jo20191050731  |4 aut 
700 1 |a Soukop, Michal  |7 jo20191050717  |4 aut 
700 1 |a Zymová, Kateřina  |7 jo20191050738  |4 aut 
700 1 |a Žídková, Markéta,  |d 1975-  |7 js20050704022  |4 aut 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:37e47800-433c-11ea-9231-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 4-1413.592 
990 |a BK 
995 |a 01 
996 6 |b 2610751902  |c 4-1413.592  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 2  |p p.v.  |w 001680417  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P