|
|
|
|
LEADER |
01954nam a2200517 ia4500 |
001 |
nkc20183047358 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20181204131958.0 |
007 |
ta |
008 |
181024s2018 xr a e f 000 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb003047358
|
020 |
|
|
|a 978-80-87861-48-6
|q (1. část ;
|q brožováno)
|
020 |
|
|
|a 978-80-87861-49-3
|q (2. část ;
|q brožováno)
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)1081387072
|
040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|d ABA001
|e rda
|
072 |
|
7 |
|a 656.1/.5
|x Pozemní doprava
|2 Konspekt
|9 4
|
080 |
|
|
|a 316.346.32-053.2
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 656.1
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 656.1.05-027.45
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (035)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Formáčková, Lucie,
|d 1978-
|7 jo2015880925
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Nauka o bezpečnosti silničního provozu - děti /
|c Lucie Formáčková
|
250 |
|
|
|a 1. vydání
|
264 |
|
1 |
|a [Praha] :
|b Občanské sdružení Evropská asociace pro fototerapii,
|c [2018?]
|
300 |
|
|
|a 2 svazky (47; 43 stran) :
|b barevné ilustrace ;
|c 21 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
336 |
|
|
|a statický obraz
|b sti
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Calcula
|
650 |
0 |
7 |
|a děti
|7 ph114392
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a silniční doprava
|7 ph116143
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a bezpečnost silničního provozu
|7 ph250799
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a children
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a road traffic
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a road safety
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a příručky
|7 fd133209
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a handbooks and manuals
|2 eczenas
|
830 |
|
0 |
|a Calcula (Evropská asociace pro fototerapii)
|0 s
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1416.394
|s 1-2
|
928 |
9 |
|
|a Evropská asociace pro fototerapii
|
990 |
|
|
|a BK
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 201811
|c NOV
|
996 |
6 |
|
|b 2610759144
|c 2-1416.394
|d 1. díl
|v 1
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 001692409
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|
996 |
6 |
|
|b 2610759145
|c 2-1416.394
|d 2. díl
|v 2
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 001692409
|u 000020
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|