|
|
|
|
| LEADER |
01892nam a2200541 i 4500 |
| 001 |
nkc20183056733 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20231026143757.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
181115s2018 xr a f 000 0 slo |
| 015 |
|
|
|a cnb003056733
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-87800-48-5
|q (brožováno)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)1111969706
|
| 040 |
|
|
|a ABA001
|b cze
|d BOA001
|e rda
|
| 072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
| 080 |
|
|
|a 37.0
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.064.2
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.091.321
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 303.094.5
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (048.8:082)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Sandanusová, Anna
|7 mzk2005286591
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Reflexia aktuálnych poznatkov o kompetenciách učiteľa /
|c Anna Sandanusová a kol.
|
| 250 |
|
|
|a Vydanie: prvé
|
| 264 |
|
1 |
|a [Bašť] :
|b Verbum Praha,
|c 2018
|
| 300 |
|
|
|a 272 stran :
|b ilustrace (některé barevné) ;
|c 21 cm
|
| 336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 500 |
|
|
|a Na obálce nad názvem: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
| 500 |
|
|
|a 250 výtisků
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografie
|
| 650 |
0 |
7 |
|a výchova a vzdělávání
|7 ph127419
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a učitel a žák
|7 ph126980
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a pedagogické dovednosti
|7 ph157201
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a evaluace
|7 ph205091
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a education
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a teacher and learner
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a teaching skills
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a evaluation
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a kolektivní monografie
|7 fd501537
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a collective monographs
|2 eczenas
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Konštantína Filozofa
|7 ko2002112118
|4 pbl
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1430.221
|
| 928 |
9 |
|
|a Verbum Praha
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 201907
|c NOV
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610786897
|c 2-1430.221
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 001730879
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|