Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku /

Hlavní autor: Koudelková, Petra, 1985-
Jazyk: Čeština
Vydáno: Jesenice : Ekopress, 2019
Vydání: Vydání I.
Témata:
Fyzický popis: 125 stran : ilustrace ; 21 cm
Language note: České a anglické resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Měsíc
 
Absenční volný výběr / 1. patro
658 KOU 2-1430.579
Studovna
 
 
Studovna humanitních věd / 4. patro
658 KOU 2-1430.579
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1430.579