|
|
|
|
| LEADER |
01941nam a22004692a 4500 |
| 001 |
001809518 |
| 003 |
CZ BrMZK |
| 005 |
20211217124516.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
211217s2010 xr a er|||||||||||cze d |
| 015 |
|
|
|a cnb002346818
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-7424-045-4
|q (v knize neuvedeno ;
|q váz.)
|z 80-86218-82-1
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)857951187
|
| 040 |
|
|
|a ABA001
|b cze
|
| 072 |
|
7 |
|a 94(100)
|x Světové dějiny
|2 Konspekt
|9 8
|
| 072 |
|
7 |
|a 37.016
|x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
|2 Konspekt
|9 22
|
| 080 |
|
|
|a 93/94
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 94"04/14"
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 94"15/..."
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (075.2)
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (075.3)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Mandelová, Helena,
|d 1936-
|7 jk01080021
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Dějiny středověku a počátků novověku /
|c Helena Mandelová, Eliška Kunstová, Ilona Pařízková ; odborné konzultace Anna Skýbová ; ilustrace Jan Tichý
|
| 250 |
|
|
|a Vyd. 2.
|
| 260 |
|
|
|a Liberec :
|b Dialog,
|c 2010
|
| 300 |
|
|
|a 179 s. :
|b il. (převážně barev.), mapy, portréty, plány, faksim., erby ;
|c 27 cm
|
| 500 |
|
|
|a Chronologický přehled
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
|
| 521 |
8 |
|
|a Učebnice pro základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií
|
| 650 |
0 |
7 |
|a dějepis
|7 ph117186
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a středověk
|7 ph126223
|x dějiny
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a novověk
|7 ph117243
|x dějiny
|2 czenas
|
| 655 |
|
7 |
|a učebnice základních škol
|7 fd133773
|2 czenas
|
| 655 |
|
7 |
|a učebnice středních škol
|7 fd133771
|2 czenas
|
| 700 |
1 |
|
|a Kunstová, Eliška
|7 ola2004235639
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Pařízková, Ilona
|7 xx0069912
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Skýbová, Anna,
|d 1934-2010
|7 jk01111677
|4 oth
|
| 700 |
1 |
|
|a Tichý, Jan,
|d 1962 únor 11.-
|7 jn99240001184
|4 ill
|
| 910 |
|
|
|a BOA001
|b 3-1454.449
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 991 |
|
|
|b 202111
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610888282
|c 3-1454.449
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p dar
|w 001873501
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|