|
|
|
|
LEADER |
03144nam a2200757 i 4500 |
001 |
nkc20223457854 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20230605070818.0 |
007 |
ta |
008 |
230509s2022 xr ab e p 000 0 hun |
015 |
|
|
|a cnb003457854
|
020 |
|
|
|a 978-80-87800-11-9
|q (brožováno)
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)1381702269
|
040 |
|
|
|a ABA001
|b cze
|e rda
|
072 |
|
7 |
|a 811.51
|x Uraloaltajské jazyky
|2 Konspekt
|9 11
|
072 |
|
7 |
|a 37.016
|x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 811.511.141
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.346.32-053.5
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 028.1
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 81'24
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.77:81'42
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.091.313
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 801.73
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 81'23
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (075.8)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Vančóné Kremmer, Ildikó,
|d 1961-
|7 xx0301162
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Szövegértő olvasást fejlesztő intervenciós program a felső tagozat számára :
|b magyar nyelv = Intervenčný program čitania s porozumením pre nižšie sekundárne vzdelanie : maďarský jazyk /
|c Vančo Ildikó, Gergely Viktória, Petres Csizmadia Gabriella, Kozmács István
|
246 |
3 |
1 |
|a Intervenčný program čitania s porozumením pre nižšie sekundárne vzdelanie
|
250 |
|
|
|a Vydanie: prvé
|
264 |
|
1 |
|a [Bašť] :
|b Verbum Praha,
|c 2022
|
300 |
|
|
|a 200 stran :
|b ilustrace (převážně barevné), mapy ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Souběžný název z tiráže
|
500 |
|
|
|a Na obálce nad názvem: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
500 |
|
|
|a 80 výtisků
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
650 |
0 |
7 |
|a maďarština
|7 ph117232
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a děti školního věku
|7 ph119714
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a čtenářská gramotnost
|7 ph136980
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a jazykové dovednosti
|7 ph213327
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a komunikační dovednosti
|7 ph180925
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a aktivizační metody ve výuce
|7 ph446679
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a textová analýza
|7 ph126628
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a porozumění (lingvistika)
|7 ph196651
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a Hungarian language
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a school children
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a readers' literacy
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a linguistics competences
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a communication skills
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a activisation methods in education
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a textual criticism
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a comprehension
|2 eczenas
|
653 |
0 |
|
|a práce s textem
|a čtení s porozuměním
|
655 |
|
7 |
|a učebnice vysokých škol
|7 fd133772
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a textbooks (higher)
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Gergelyová, Viktória
|7 xx0301209
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Petres Csizmadia, Gabriella,
|d 1981-
|7 xx0301204
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Kozmács, István,
|d 1954-
|7 xx0301140
|4 aut
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Konštantína Filozofa
|7 ko2002112118
|4 pbl
|
910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 2-1505.731
|
990 |
|
|
|a BK
|
995 |
|
|
|a 01
|
991 |
|
|
|b 202305
|c NOV
|
996 |
6 |
|
|b 2610937890
|c 2-1505.731
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 0
|p p.v.
|w 001924411
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|