Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS : IEA PIRLS 2021 /

Main Author: Janotová, Zuzana
Other Authors: Fiedlerová, Veronika, Šafránková, Kateřina, 1977-, Poláková, Irena, Mazáčová, Pavlína
Language: Czech
Published: Praha : Česká školní inspekce, 2023
Edition: První vydání
Subjects:
Online Access: Elektronická verze dostupná na webu České školní inspekce
Physical Description: 180 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
Book
Saved in:
LEADER 03093nam a2200757 i 4500
001 nkc20243587875
003 CZ PrNK
005 20240606150506.0
007 ta
008 240207s2023 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb003587875 
020 |a 978-80-88492-55-9  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1429249900 
040 |a OLA001  |b cze  |d BOA001  |e rda 
045 |a y2y2 
072 7 |a 028  |x Čtení. Četba  |2 Konspekt  |9 12 
080 |a 028.1-053.2  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a 37.011/.012  |2 MRF 
080 |a 37.016:028-028.31  |2 MRF 
080 |a 028.1-021.67  |2 MRF 
080 |a 028.1  |2 MRF 
080 |a 028.6  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Janotová, Zuzana  |7 mzk2013787156  |4 aut 
245 1 0 |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS :  |b IEA PIRLS 2021 /  |c Zuzana Janotová, Veronika Fiedlerová, Kateřina Šafránková, Irena Poláková, Pavlína Mazáčová 
246 3 0 |a PIRLS 
246 3 0 |a IEA PIRLS 2021 
246 1 4 |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Česká školní inspekce,  |c 2023 
300 |a 180 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
610 2 7 |a Progress in International Reading Literacy Study  |7 ko2011425768  |2 czenas 
648 7 |a 2021  |7 ch1128231  |2 czenas 
650 0 7 |a dětské čtenářství  |7 ph222811  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |y 2021  |2 czenas 
650 0 7 |a ověřování znalostí  |7 ph222849  |2 czenas 
650 0 7 |a čtení  |7 ph128190  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářská pregramotnost  |7 ph1004400  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářská gramotnost  |7 ph136980  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářské strategie  |7 ph1143504  |2 czenas 
650 0 9 |a child reading  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational research  |y 2021  |2 eczenas 
650 0 9 |a knowledge evaluation  |2 eczenas 
650 0 9 |a reading  |2 eczenas 
650 0 9 |a pre-reading skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a readers' literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a reading strategies  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Fiedlerová, Veronika  |7 xx0121457  |4 aut 
700 1 |a Šafránková, Kateřina,  |d 1977-  |7 xx0112855  |4 aut 
700 1 |a Poláková, Irena  |7 jo2015855725  |4 aut 
700 1 |a Mazáčová, Pavlína  |7 ola2015879226  |4 aut 
856 4 1 |u https://csicr.cz/cz/Dokumenty/Publikace-a-ostatni-vystupy/PIRLS-2021-Inspirace-pro-rozvoj-ctenarskych-dovedn  |y Elektronická verze dostupná na webu České školní inspekce  |4 N 
910 2 |a BOA001  |b 4-1519.900 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 202402  |c NOV 
996 6 |b 2610961697  |c 4-1519.900  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 3  |p p.v.  |w 001954475  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P 
996 6 |b 2610962563  |c 4-1519.900  |l MZK  |r KN  |n 0  |p dar ; Dostálová  |w 001954475  |u 000020  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P