|
|
|
|
| LEADER |
03093nam a2200757 i 4500 |
| 001 |
nkc20243587875 |
| 003 |
CZ PrNK |
| 005 |
20240606150506.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
240207s2023 xr a e f 000 0 cze |
| 015 |
|
|
|a cnb003587875
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-88492-55-9
|q (brožováno)
|
| 035 |
|
|
|a (OCoLC)1429249900
|
| 040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|d BOA001
|e rda
|
| 045 |
|
|
|a y2y2
|
| 072 |
|
7 |
|a 028
|x Čtení. Četba
|2 Konspekt
|9 12
|
| 080 |
|
|
|a 028.1-053.2
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.012
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.011/.012
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.016:028-028.31
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 028.1-021.67
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 028.1
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 028.6
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (072)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Janotová, Zuzana
|7 mzk2013787156
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS :
|b IEA PIRLS 2021 /
|c Zuzana Janotová, Veronika Fiedlerová, Kateřina Šafránková, Irena Poláková, Pavlína Mazáčová
|
| 246 |
3 |
0 |
|a PIRLS
|
| 246 |
3 |
0 |
|a IEA PIRLS 2021
|
| 246 |
1 |
4 |
|a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021
|
| 250 |
|
|
|a První vydání
|
| 264 |
|
1 |
|a Praha :
|b Česká školní inspekce,
|c 2023
|
| 300 |
|
|
|a 180 stran :
|b barevné ilustrace ;
|c 30 cm
|
| 336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 500 |
|
|
|a Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografické odkazy
|
| 610 |
2 |
7 |
|a Progress in International Reading Literacy Study
|7 ko2011425768
|2 czenas
|
| 648 |
|
7 |
|a 2021
|7 ch1128231
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a dětské čtenářství
|7 ph222811
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a pedagogický výzkum
|7 ph124017
|y 2021
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a ověřování znalostí
|7 ph222849
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a čtení
|7 ph128190
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a čtenářská pregramotnost
|7 ph1004400
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a čtenářská gramotnost
|7 ph136980
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a čtenářské strategie
|7 ph1143504
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a child reading
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a educational research
|y 2021
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a knowledge evaluation
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a reading
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a pre-reading skills
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a readers' literacy
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a reading strategies
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a metodické příručky
|7 fd132826
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a methodological manuals
|2 eczenas
|
| 700 |
1 |
|
|a Fiedlerová, Veronika
|7 xx0121457
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Šafránková, Kateřina,
|d 1977-
|7 xx0112855
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Poláková, Irena
|7 jo2015855725
|4 aut
|
| 700 |
1 |
|
|a Mazáčová, Pavlína
|7 ola2015879226
|4 aut
|
| 856 |
4 |
1 |
|u https://csicr.cz/cz/Dokumenty/Publikace-a-ostatni-vystupy/PIRLS-2021-Inspirace-pro-rozvoj-ctenarskych-dovedn
|y Elektronická verze dostupná na webu České školní inspekce
|4 N
|
| 910 |
2 |
|
|a BOA001
|b 4-1519.900
|
| 990 |
|
|
|a BK
|
| 995 |
|
|
|a 01
|
| 991 |
|
|
|b 202402
|c NOV
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610961697
|c 4-1519.900
|l MZK
|r Sklad / do 1 hodiny
|n 3
|p p.v.
|w 001954475
|u 000010
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|
| 996 |
6 |
|
|b 2610962563
|c 4-1519.900
|l MZK
|r KN
|n 0
|p dar ; Dostálová
|w 001954475
|u 000020
|a 1
|e BOA001
|j MZK50
|s P
|