Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD thesis /

Main Author: Šimberová, Iveta, 1963-
Corporate Author: Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu
Language: Czech
Published: V Brně : Vysoké učení technické, 2003
Series: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis
Physical Description: 32 s. : il. ; 21 cm
Book
Saved in:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


item status  due date  sublibrary  collection  location / second signature  description  note  Stock location mark 
Reference only
On Shelf
Stock / within 1 hour
2-1122.379
Month
On Shelf
Stock / within 1 hour
2-1122.379