Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích = Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce /

Hlavní autor: Kozák, Vratislav, 1956-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Čeština
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Edice: Teze habilitační práce = Habilitation thesis summary
Témata:
Fyzický popis: 39 s. ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:
LEADER 02461nam a2200529 a 4500
001 nkc20061698165
003 CZ PrNK
005 20070118142403.0
007 ta
008 061116s2006 xr f m 000 0 cze
015 |a cnb001698165 
020 |a 80-7318-480-X  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)85723663 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 aut 
245 1 0 |a Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích =  |b Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce /  |c Vratislav Kozák 
246 3 1 |a Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2006 
300 |a 39 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teze habilitační práce =  |a Habilitation thesis summary 
500 |a Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Souběžný název edice z rubu tit. s. 
500 |a 60 výt. 
502 |a Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2006 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze habilitační práce  |0 s 
910 2 |a BOA001  |b 2-1172.588 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 200612  |c NOV 
996 6 |b 2610294374  |c 2-1172.588  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 11  |p p.v.  |w 000832810  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P